11 facts about me


Jeg sad lige og tænkte over, hvad mit næste indlæg kunne handle om, og jeg kom i tanker om at jeg egentlig aldrig har fortalt noget om mig selv... Så ja, her får i så 11 facts om mig:

1. Jeg er meget perfektionistisk. 2. Jeg elsker zebra og leopard print. 3. Jeg elsker at rejse. 4. Jeg hader at lave mad og at bage. 5. Jeg bruger meget lidt makeup. 6. Jeg må ikke drikke. 7. Jeg bliver nemt jaloux. 8. Jeg laver altid mine lektier. 9. Jeg er halv australier. 10. Jeg har svært ved at stole på folk. 11. Jeg elsker blomster - især dem i haven. 

8 kommentarer:

  1. Hyggeligt indlæg, meget gerne flere af dem :-)

    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg syntes at det er virkelig fedt at lære mere om dig!:D

    SvarSlet
  3. Det virker også som om du går meget op i dit udseende. Du er en flot pige, det må jeg sige :)
    Om du bruger make-up eller ej, så har du en naturlig skønhed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hvor er du sød:-)

      Slet
  4. Og du har kommenteret at jeg er køn!!
    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)