Favorite of the month



// Bukser fra dr. denim // Hvid trøje fra H&M // Leopard trøje fra H&M // Plateausko fra Vagabond // Solbriller fra tigeren // Loreal Paris mascara fra matas // Ring fra H&M //

Idag har jeg siddet udenfor hele dagen. Taget lidt sol, læst lektier, hørt musik og bare slappet af. Det er dejligt endelig, med lidt sommersol i Danmark! Glæderlig 1. maj folkens:-) Her har i mine ynglings ting fra april måned. Det er nok også det, jeg har gået mest med! Jeg æææælsker bare mine nye platausko fra Vagabond. De er såååå lækre! Hvad synes i om mine ynglings ting fra april?

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig lækre ting du har fået der!!
    Ønsker mig selv sådanne sko og solbriller :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Solbrillerne var super billige i tigeren - 30 kr! Har selv ønsket mig nogle længe!:-)
      Mange tak.

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)