Lovely summer


Denne sommer, skulle vi egentlig ikke på sommerferie til udlandet, men det har ændret sig lidt, efter vi fik af vide at min farmor og faster (fra Australien), kommer på besøg. Vi skal derfor højest sandsynligt en tur til Sydfrankrig, og ih hvor jeg glæder mig! Bare tanken om den varme, is hver dag, lækre brune ben, smukke byer og en hyggelig tur med familien. Det hele er såååå spændende! Jeg skal nok også et smut til Sverige med min familie og farmor, og besøge min farmors kusine. Derudover skal jeg bare feste med mine venner, og hygge mig hele sommerferien. Det skal bare blive den fedeste sommer, og det vil jeg gøre alt for at den bliver! 

Kan i heller ikke vente til det bliver sommer?

8 kommentarer:

  1. Skøn collage!
    Ej hvor lækkert, kunne os godt bruge en tur til Frankrig :o)
    - & jeg kan bestemt heller ik' vente til sommer!
    Hav en dejlig pinse.

    Knus Michelle, giveyourdaycolors.blogspot.com ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Glæder mig også bare helt vildt til varmen og det hele!:-D

      Slet
  2. Hvor lyder det bare skønt med en tur til Frankrig og fin collage!
    Jeg regner med en afbudsrejse til Bulgarien i august/september, og ellers bare krydse fingre for en god dansk sommer med sooool :-) Kan ikke vente <3

    SvarSlet
  3. Glæder mig også til sommer!
    Super fin blog, elsker dine billeder!
    Måske kan vi følges?
    http://emiliewang.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hehe, mange tak!
    Yes, vil super gerne følges:-)

    SvarSlet
  5. Din blog er virkelig lækker, følger dig nu! Håber også du vil gengælde det, og måske lægge en kommentar? <3 Kram

    http://kathrineenggaard.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)