Dagens outfit






// Trøje fra New Yorker // Jakke fra Sisters point // Bukser fra Dr. denim // Sko fra Paris // Ur fra Timex

Idag skal jeg ned til min veninde og holde girlnight, med mine 6 dejlige piger! Ellers har formiddagen gået med "pretty little liars" og hygge med lillebror. Jeg er spændt på at være sammen med pigerne igen! Det er ved at være længe siden... Ellers skal jeg imorgen til Aalborg og besøge nogle gamle veninder. Det bliver super skønt og jeg glæder mig rigtig meget!:-) 
I får lige et indlæg med dagens outfit i det skønne solskin! Kan i lide mit outfit?

10 kommentarer:

  1. Lyder super hyggeligt! det er altid rart med en pigeaften, engang imellem, hihi.

    Kunne du tænke dig at deltage i min give away på min blog? http://ablogbyflora.blogspot.dk/2013/04/give-away-vind-et-par-valgfrie-reringe.html

    Knus Floora <3

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt! Super fint outfit forresten, kan især godt lide jakken. xx

    sarajoergensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det var også rigtig hyggeligt!:-)

      Slet
  3. Glæder mig så meget søde! Og super flot outfit btw. elsker stilkombinationen, og detaljen med det flotte ur.

    julie-og-claudia.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor ser du godt ud søde ida<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Katrine! Tusind tak<3
      Er du helt holdt op med at blogge?

      Slet
    2. Ja, det kan man vel godt kalde det:-/ Jeg føler ikke det samme for det mere, som før, og jeg har haft SÅ meget i hovedet på det seneste, at jeg simpelthen ikke har haft hverken overskud eller lyst til at skrive.. Så jeg "nøjes" med at læse blogs nu<3

      Slet
    3. Nåh okay. En skam! Du havde en rigtig god blog!<3

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)