Sko fra Vagabond




I lørdags tog jeg med min far til Aalborg, for at besøge en gammel veninde (Har boet og gået i skole i Aalborg fra 0. - 3. klasse). Vi startede ud med at tage ind til byen med en anden gammel veninde også, hvor jeg købte disse lækre sko fra Vagabond. Jeg er såå super glad for dem, hihi! Ellers har jeg bare hygget mig ekstremt meget med hende. Vi har været ude og tage billeder, bagt og ellers bare snakket og hygget. Det har været super hyggeligt:-) Hvis i vil, kan i tjekke hendes blog ud her!

Hvad synes i om sådan nogle sko?

10 kommentarer:

  1. Altså... jeg syntes jo at de er super fede hihi. Tak for nogle hyggelige dage, det var virkelig rart at se dig igen.

    julie-og-claudia.blogspot.dk

    Kram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det er jeg ikke i tvivl om;-)
      Selv tak! Den succes må vi altså gentage!

      Knus<3

      Slet
  2. Ejer selv et par. Et rigtig par vagabond-klassikere :). De er så lækre og mega behagelige at gå i.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis! Og så er det jo et godt mærke, garanteret nogle sko med god kvalitet!:-)

      Slet
  3. Årh! Flatforms...jordens dejligste sko! Dem bliver du glad for Ida:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede super glad for dem!:-D
      Har du også nogle?

      Slet
    2. Er dine magen til?:-)

      Slet
    3. Mine flatforms er også sorte, men fra et andet mærke:-) - du kan se et billede af dem på instagram hvis det er...

      Slet
    4. Nårh ja, tror faktisk jeg har set dem;-)

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)