Snowdrop






Her i lockouten har min mor arrangeret en lille "hjemmeskole." Det vil sige at vi skal op klokken 09:00 og lave matematik opgaver, have idræt og have hvert vores emne - mit er H. C. Andersen. Til at starte med var det super nedern' og kedeligt, men jeg synes det har vendt sig til at være meget hyggeligt. 
Idag var jeg et smut i haven, og tog nogle billeder af de fine forårsblomster. Min ynglings er vintergækken, den er så smuk! Vi fik også en lækker blåbær smoohie, som jo også hører det gode vejr til:-)

På fredag skal jeg holde en fødselsdagsfest for min klasse. Jeg glæder mig super meget!

4 kommentarer:

  1. Mange tak for den søde, søde, søde kommentar på min blog! Det gjorde mig virkelig glad!

    Din blog er også rigtig fin, så jeg har meldt mig som fast læser :-)

    Knus Marie <3
    - mariejosiasen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nårh, hvor er du sød! Det er jeg super glad for:-)

      Slet
  2. Fine billeder. Synes det med hjemmeskolen lyder ret hyggeligt. Så får man da tiden til at gå.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo rigtig nok, og så er du måske lidt mere på toppen når du igen skal starte i skole:-)

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)