Tusind tak


Jeg vil lige lave et indlæg til ære for mine fantastiske læsere - elsker jer! Det er simpelthen så skønt, at få noget anerkendelse, noget ros og noget opmærksomhed omkring mine billeder, blog, udseende osv. Jeg tror da ikke der er noget menneske i verden, som ikke elsker at få komplimenter eller ros.... Jeg nyder det i hvert fald! Og i skal bare vide at det virkelig betyder rigtig meget for mig, at andre unge folk, heriblandt mest bloggere, synes min blog er god, spændende og interesant og at de gider læser den, følge mig og skrive søde kommentare - det er altså bare det bedste!
Så, TUSIND TAK ALLE LÆSERE! TUSIND TAK<3

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg har startet et projekt på min blog, hvor forskellige mennesker viser deres værelser, og så tænkte jeg om du ville være med? Det ville være rigtig skønt at få flere med i projektet, og du vil jo også få lidt reklame for din blog på den måde.

    Hvis du vil være med, skal du sende de billeder til mig, som du gerne vil have med. Det kan du gøre på mail: mariejosiasen@hotmail.com. Derud over må du meget gerne skrive noget om:
    Hvorfor dit værelse er indrettet som det er?
    Er du tilfreds med det?
    Hvor meget og til hvad bruger du dit værelse?
    Hvis der er andet der skal med, så bare skriv løs!

    Du skal ikke stille det op som spørgsmål, bare skriv en sammenhængende tekst.

    Jeg håber meget du vil være med!

    Mvh.
    Marie Josiasen
    mariejosiasen.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)