Tatoos


Til at starte med, vil jeg godt lige sige, at jeg er så lettet over at denne rædselsfulde lock out er slut, og vi skal i skole igen imorgen. Jeg kommer nok til at fortryde at jeg har glædet mig til denne dag, efter nogle dage i skolen, men det er altså såå skønt, ikke at skulle gå derhjemme hver dag, og være doven og ikke lave noget som helst!
Og så til mit indlæg! Som mange af jer andre også har lavet, så har jeg lige sat nogle billeder af nogle seje tatoveringer sammen i en collage. Det her er nogle af dem jeg bedst kan lide! Jeg er især vild med det vandrette otte tal på fingeren! Når jeg bliver lidt ældrere, kunne jeg rigtig godt tænke mig og få en lille fin tatovering, et eller andet sted på kroppen. Endten på fingeren, ved håndledet, på nakken eller under armhulen. Bare sådan en lille fin en, med noget som kendetegner mig! 

Hvad synes i om mine favoritter? Vil i også gerne have en tatovering engang?

8 kommentarer:

  1. Undskyld, men blev simpeltehn lige nødt til at rette dig.
    Det vandrette 8-tal er også et uendeligheds tegn. Så den har nok en større betydning :-)

    www.camillaoverby.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Når okay... Jeg synes bare den er nice!:-)

      Slet
  2. skal så meget have mindst en tatovering og gerne en masse :D
    men de skal betyde noget for mig hver og en . skal ikke have bare for have.

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mej præcis! Synes også end tatovering skal have en betydning for en:-)

      Slet
  3. Super fin blog du har dig her :)
    Kig gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin. Følger gerne igen :)
    Har lige smidt et indlæg op om mit nyeste køb - Alexander Wang!
    BLOG: www.loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Aww, hvor er de fine Ida! Jeg synes specielt den ved ryggen/brystet er vildt sød <3
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den kan jeg også rigtig godt lide!:-)

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)