Peach blush




Ja ja... Jeg ved godt jeg køber aaalt for mange ting, men jeg kan simpelthen ikke lade være. Jeg skal dog til at sparer lidt nu, da pengepungen er ved at være tom, øv øv.. Men altså hvem, elsker ikke bare at bruge penge på tøj, sko, smykker og make up? Jeg har i hvert fald lige købt den ferskenfarvede blush fra Nilens jord, og jeg evig glad for den! Den er sådan lidt mat, så den skinner ikke bare helt vildt, og så ser den utrolig flot og naturlig ud! Den kostede 150 kr. i matas, og det er måske en lille smule dyrt for en blush, efter mig mening i hvert fald, men den her er bare pengene værd! 


2 kommentarer:

  1. Kender alt for godt problemet med at købe alt for meget, men som du siger, man har jo brug for det! ;-)
    Fed blog du har! Følger dig via bloglovin nu.
    Kig gerne forbi mig og min venindes blog og følg tilbage, hvis du har lyst :-)

    - Amalie
    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det tror jeg de fleste piger kender til:-)
      Tusind tak! Følger også dig<3

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)