I have a dream


Ja, altså... Hvem drømmer ikke om at komme til New York? Jeg gør i hvert fald. Siden jeg  var helt lille, har dette sted været et af mine største ønsker at besøge. Jeg ved næsten med 100 % sikkerhed at jeg kommer til at besøge New York hurtigst muligt! Med mindre jeg dør før, eller at jeg aldrig får et job, og simpelthen bare ikke har råd til at tage derhen, hehe. Vi rejser en del i min familie, men vi har aldrig været i New York. Det er for dårligt synes jeg, men det er selvfølgelig mine forældre som bestemmer... Når jeg bliver stor drømmer jeg om at arbejde i andre lande og byer. Ud over New York, vil jeg rigtig gerne bo nogle år i Paris, hvor jeg har været sidste år. Jeg vil også gerne til Australien, hvor hele min fars familie bor og kommer fra, og bo et år eller to engang. Der er rigtig meget jeg gerne vil, men det med at rejse, har bare altid lagt øverst i mit hjerte. Jeg elsker virkelig følelsen af at besøge et nyt sted. Det er den bedste følelse! Jeg synes det er vildt ærgerligt for dem, som bruger alle deres penge på tøj, smartphones, designer møbler og den slags. At rejse, er for mig i hvert fald, det bedste i verden!

Vil i også gerne til New York, eller har i været der? Hvordan er det?

12 kommentarer:

  1. Jeg er nok den eneste der ikke har new york som min største drøm! :-D derimod er London på højeste prioritet. Jeg var der med skolen for nogle år siden, og jeg drømmer dagligt om at komme tilbage! Har du været der? <3

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig været i London nej, men det er også en af de øverste på listen! Jeg er vild efter at se Harry Potter studioet:-)

      Slet
  2. Jeg kunne ikke være mere enig. Det at rejse, er den bedste ballast at have med sig i livet. Det betyder så meget for mig, og er en stor del af mig. At rejse er at leve - at leve er at rejse.

    julie-og-claudia.blogspot.dk

    Stort kram.

    SvarSlet
  3. New York City er nok en af de fedeste byer i verden! Har selv været der 3 gange og er altid helt oppe at køre over det! Alle de fede ting man kan opleve. Fra Times Square til Frihedsgudinden, og selve turen i subwayen, så er New York helt unik! Glæder mig til at besøge storbyen igen næste år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder magisk! Snyd at du har været der 3 gange!:-)

      Slet
  4. Jeg smutter en tur dik NY i sommerferien, kan slet ikke vente!

    Tjek meget gerne min blog ud:
    fashionbombnow.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er det dog bare snyd! Må jeg tage med?:-P

      Slet
  5. Vil virkelig også gerne til NY! :(

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk! Tror det er sådan en fed by!:-)

      Slet
  6. Jeg var en uge i New York for halvandet år siden, og jeg græd i lufthavnen da jeg skulle hjem. Der er en helt speciel atmosfære, luften er helt elektrisk og jeg vil uendeligt gerne tilbage en dag!

    http://www.pennythree.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejjj, hvor må det bare være feeedt! :-)

      Slet

Tusind tak for alle de flotte kommentar i skriver på bloggen!
Kom gerne med en masse ris og ros, og forslag til nye indlæg:-)